BARANGAN AKAN SMPI DI PINTU RUMAH ANDA DENGAN SELAMAT...
Untuk keterangan lanjut boleh hubungi 0166275491/0197914210 (whatsapp)
atau email ke ialuq2u@yahoo.com


sila click gmbr di bwah utk keterangan yg selanjutnya..TQ

Saturday, November 5, 2011

KOPI SAWDA- Kopi campuran tongkat ali, ubi jaga dan habbatusauda


http://zansk.com/images/kopisawda.jpg

DENGAN secawan kopi anda menikmati aroma dan khasiat tersendiri, itulah kelebihan Kopi Sawda’ yang tidak perlu diperkatakan lagi kelazatannya,  Kopi sawda’ di rumus dari gabungan biji kopi asli berkualiti tinggi dan herba herba terpilih seperti Habbatusauda, Tongkat Ali, Ubi jaga dan Gingko biloba. Kolaborasi 7 dalam 1 ini menjadikan produk kopi Sawda’ sangat  istimewa kerana campuran Habbatusauda’ merupakan komposisi utamanya dan pilihan pengguna masa kini.
Habbatusauda’ (Jintan hitam) di import dari timur tengah merupakan salah sumber permakanan kesihatan terbaik di dunia. Ini berdasarkan hadith nabi yang diriwayatkan Bukhari & Muslim:
” Tetaplah kamu dengan habbatusauda ini, kerana padanya terdapat penyembuh (ubat) bagi setiap penyakit kecuali assam (mati) ”



20 sacherts x 25 gram
Belian sekotak : RM20.00 

 Pracampuran SAWDA’  7dlm1
Produk berasaskan Habbatus Sawda’, tongkat ali, ubi jaga & gingko biloba
Kopi ini disokong oleh Pengguna Islam Malaysia.Kandungan di dalamnya ialah kopi arabica,krimer tanpa tenusu,koko,gula halus,ekstrak habbatusawda’, ekstrak tongkat ali, ekstrak ubi jaga dan ekstrak gingko biloba.
.


http://www.kohalal.com/files/Kopi-Sawda.png
Kopi Sawda adalah produk keluaran Bumiputera telah di kilangkan mengikut standard kilang GMP dan mendapat kelulusan halal dari Jabatan Kemajuan Islam Malaysia (JAKIM) serta di pantau oleh Persatuan Pengguna Islam Malaysia (PPIM).
**********************************************************
.
Add to Cart

0 comments:

Post a Comment